luni, 2 ianuarie 2012

Experiente de la practica pedagogica

     In urma repartizarii am ajuns la Liceul Teoretic ,,Dimitrie Cantemir",Iasi.Pe parcursul celor 40 de ore asistate am avut parte de lucruri interesante. Am avut ocazia sa vad ca a fi profesoara nu este usor.Am asistat la clasele a V-a C,a VI-a A si a VI-a C.Copiii erau respectuosi,iar pe parcursul orelor destul de activi.
    In ceea ce o priveste pe Doamna Miron pot spune ca am avut multe de invatat ea.Este o fire foarte comunicativa  care ne-a ajutat la unele nelamuriri.
    A sosit momentul sa ne sustinem lectiile finale.Eu mi-am ales o lectie la clasa a V-a C,despre substantiv.La sfarstitul lectiei profesoara a fost multumita de metodele abordate.Cand am terminat orele profesoara ne-a dat cateva sfaturi pe care le-am putea pune in practica in momentul cand vom profesa.
   In concluzie,pot spune ca a fost o experienta placuta de la care am avut de invatat multe lucruri noi,pe care nu o regret.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu